photo header-1_zps41c1e08d.jpg

Två tjejer som siktar på Dressyren!

Om mig och Nougat

Publicerad 2013-04-22 20:16:00 i Allmänt

Mig:
Jag heter då Amanda och är 18 år. Går på skövde praktiska gymnasium linjen Media. I ettan gick jag där fast på hästlinjen men hade ingen häst ett tag och då kändes det bara rätt onödigt. 
Ridit sen jag var liten mellan 3-5 . Ridit endel unghästar och en hingst. Aldrig haft en rikitg häst utan mest hjälp andra med dom. 
Började rida nougat vid början av 2012. Red henne ungefär i ett halvår/1 år sen lämnades hon ut på foder.

Nougat: 
Ett brunt sto född 03. Hon är efter e: Nobel u: Piron.
Hon är en divig och lite bitchig madam med en skön personlighet! 
Vet ej vad hon är tävlad mer än tränad LA Dressyr och 70-80 hopp
Hemma på gården innan hon blev hur gallig som helst hoppade jag 120 hinder med henne så kapacititet har hon absolut!
Nu till höst blir det att tävla henne i dressyr och kanske någon träningshoppning pga att hon är inåttåad och gallig. Men hoppas det blir bättre!

Det var la det ungefär sen finns det ju massor mer men aja ;) 
Hoppas ni följer oss och även Emmas framgång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma & Amanda

Två tjejer som siktar mot Dressyren.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela