photo header-1_zps41c1e08d.jpg

Två tjejer som siktar på Dressyren!

söndag = Vilodag + vecka 18

Publicerad 2013-04-28 23:06:28 i Allmänt

För både mig och hästen.
Var tänkt att jag skulle rida idag men hann inte då vi drog och åt hos min mormor och hämtade Nougats nya träns. Hur snyggt som helst! Bilder på det kommer imorgon! Värt 300 kr ett exagt sånt jag ville ha.

Tänkte lägga ut mitt och Nougats veckoschema:
Måndag: Rida, Sara ska känna lite på henne efter det ska jag rida lite :)
Tisdag: Lätt ridning träna på gallopfattningarna + hörnpasseringar. 
Onsdag: Vila då jag ska till Ullared
Torsdag: Rida, vet dock inte än vad vi ska träna på men det blir la lite lätt ridning :)
Fre-Lör: Vila 
Söndag: Ev rida 

That´s my plan! 
Ni får sova så gott så hörs vi imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma & Amanda

Två tjejer som siktar mot Dressyren.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela