photo header-1_zps41c1e08d.jpg

Två tjejer som siktar på Dressyren!

Dagens pass 29 april

Publicerad 2013-04-29 22:19:30 i Allmänt

Kan ju säga vilken fuuul KamelKossa jag har till hest! 
Typ "Hej jag heter Nougat. Jag är en KamelKossa med söta öron upp till månen, ska vi kramas? :* "
Nej men, kan ju bara säga att det gick rent ut sagt åt helvete i början! 

Skulle skritta fram henne och hon var hur spänd som helst! Även så i traven. Sen skulle Sara sätta sig på henne när jag fått henne någorlunda avslappnad, men ja det gick ju som det gick. Hon kom knappt frammåt Nougat bara släpade benen efter sig haha! 
Så jag satte mig på henne igen och jobbade med mycket lösgörande och tillslut släppte det efter lite småstamp på stället och sura-tant-minen! 
Avslutade med galopp på en stor 8 volt vilket hon tyckte var enormt kul! 
Men det syns ju på henne att och är en lite "mammagris" om man nu ska säga så:) Ingen annan än jag ska rida henne tycker hon, då protesterar jag!
Har inte fått dom jätte fula bilderna än men bjuder på några sålänge så kommer resten upp snart. 
Nu ska jag se på Ola-Conny och Morgan missade ju det :)
Blev väldigt många så kommer upp mer i ett enskilt inlägg om någon minut :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma & Amanda

Två tjejer som siktar mot Dressyren.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela