photo header-1_zps41c1e08d.jpg

Två tjejer som siktar på Dressyren!

Tråkig skoldag!

Publicerad 2013-04-29 11:01:16 i Allmänt

Sitter och har samhällskunskap och vill bara uut till Nougat!
Dagen består av att ha "lilla uppkörning + teori" och efter det bokar dom tid :D 
Sen kommer mamsen och hämtar mig och drar mig dirrekt till stallet! Tänkte fota lite om Sara rider Caddie när jag är där sen ska jag upp och göra iordning min pålle prova ut tränset. Sara ska rida och känna på henne lite och efter det ska jag rida henne rätt ordentligt! Mycket hörnpasseringar gallop på volt och gallopfattning. 
Sen hem och bara vila upp mig till imorgon! 
Kommer upp en videoblogg senare när jag rider min lilla diva. 
Ha en bra dag så hörs vi senare :)

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2013-04-29 19:38:58

Hoppas att det går bra på körlektionen.. ;) Och att du får boka det riktiga provet! :)

Kram

Svar: Ja verkligen! Behövde bara finslipas lite :D
Emma & Amanda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma & Amanda

Två tjejer som siktar mot Dressyren.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela