photo header-1_zps41c1e08d.jpg

Två tjejer som siktar på Dressyren!

Dålig bloggning :(

Publicerad 2013-04-27 19:05:09 i

Vet! Glömde tyvärr datorn hemma så får köra på en mobilblogga:)
I alla fall för nougat består helgen av vila och för mig mys med pojkvännen i Göteborg!

Imorgon ska jag hem tar kanske ett tidigare tåg för att åka och rida min pålle! Kör på en videoblogg då i samma stuck som Emmas,

Tänkte visa bild på hur nougat kommer prydas på huvudet nytt träns som jag köpt på horseshow av min morbrors tjej!
Nougat kommer bli så fin med det får det nog imorgon så gött!
Men bloggar mer imorgon och ber om ursäkt för min bloggning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma & Amanda

Två tjejer som siktar mot Dressyren.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela