photo header-1_zps41c1e08d.jpg

Två tjejer som siktar på Dressyren!

Vilodag för Sigurd

Publicerad 2013-04-30 14:11:32 i Emmas Inlägg

Idag får Sigurd stå. Mår allmänt dåligt av allt pollen och känner mig som en vattenkran i näsa och ögon. Ska ändå försöka vara social ikväll vid brasan, så då försöker jag stanna inne så längde det bara går.
Har lyckats snabbstäda mitt rum också, under tiden jag sminkade mig och försökte hitta kläder att ha på mig. Det är ju inte jättevarmt ute nu, så kan bara tänka mig hur kallt det blir sen. BLÄ!
Kan hända att jag slänger upp lite mobilupdate här ikväll, men det lär ni ju märka.
 
Blir nog inga inlägg från Amanda heller så hon ska till Götet idag och Ullared imorgon. Men ni kan ju räkna med bra update när hon kommer hem och ska visa alla snygga saker hon köpt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma & Amanda

Två tjejer som siktar mot Dressyren.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela