photo header-1_zps41c1e08d.jpg

Två tjejer som siktar på Dressyren!

Dagens pass 2 maj!

Publicerad 2013-05-02 22:13:48 i Allmänt

Vad mer kan man säga än BITCH till henne?
Övade på min balans så red barbacka och kan ju inte säga att det var lätt direkt. Ställde inte så mycker krav utan var lite skritt och trav övningar. 
Kan påstå att jag nästan blev steriliserad, vi gjorde skänkelvikningar men hon tyckte det var jobbigt och TRÅKIGT så hon ställde sig (inte förvånad) och jag red ju utan sadel så man gled ju lite framåt eller vad man ska säga så landade rakt på manken. 
Emma var med och fotade tack :) så här har ni lite fina bilder att kolla på :)

Kommentarer

Postat av: NellieB

Publicerad 2013-05-03 21:16:39

Sv. Tack för din röst i bloggawards ❤😃

Postat av: Victoria Rinkous

Publicerad 2013-05-05 04:41:27

Hoppas du får en bra söndag. Kolla gärna in på min blogg och gör min dag :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma & Amanda

Två tjejer som siktar mot Dressyren.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela