photo header-1_zps41c1e08d.jpg

Två tjejer som siktar på Dressyren!

Dagens pass 25 april

Publicerad 2013-04-25 20:20:18 i Amandas inlägg

3 bokstäver W-O-W 
Första gånger jag red nougat på ca 1 år och det var träning för Sara. 
Måste ge oss själva en klapp på axeln! För mig var det ABSOLUT första gången jag red ett helt dressyprogram haha ja jag är egentligen hoppryttare. Visst har jag kört gunderna som öppna, sluta och skänkelvikning men aldrig ett helt program vilket var LC:2.
Nougat skötte sig riktigt bra! Lite spänd och lojj, men det blev bättre ju längre vi red, fick till någorlunda bra hörnpasseringar.
Så verkligen super nöjd. Vet någon som kommer ha träningsvärk imorgon!! (JAG) 
Passet avslutades med skritt långatyglar (som vanligt) och inne i stallet stretcing med Nougat sen ut i hagen. 
Emma var med och fotade blev inte många bilder men några, har inte fått alla men dom kommer upp! 

Outfit:
Rosa pannband
Rosa Schabrak 
Rosa Benskydd :D

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-04-25 21:12:01

Snygg outfit! Vad roligt att det gick bra :)

Svar: ja verkligen! Jätte nöjd! :)
Emma & Amanda

Postat av: Ponnydressyr - Sara

Publicerad 2013-04-26 12:35:01

Sv: ja det är jättejobbigt o synd :/

Postat av: Emilia

Publicerad 2013-04-26 14:55:52

Hej! :)

Vilken fin blogg ni har! :)

Kolla gärna in min! :)

emiliiia.blogg.se

Svar: tack :) Ska jag absolut göra :D
Emma & Amanda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma & Amanda

Två tjejer som siktar mot Dressyren.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela