photo header-1_zps41c1e08d.jpg

Två tjejer som siktar på Dressyren!

dagens pass 24 april

Publicerad 2013-04-24 17:30:42 i Allmänt

Det blev ett longeringspass på ca 20-30 minuter. 
Eftersom vi tyvärr inte hittat en sadel som passar henne än så blir det ingen ridning. Så då får man komma på andra saker att göra!
I alla fall det gick hur bra som helst riktigt duktig! Hon lyssnade på mig hela tiden, inneröra mot mig under hela passet och koncentrerad! 

Just nu är det skit väder så riktigt tur att jag longerade henne vid halv 10 :)
Tyvärr glömde jag be mamma filma men hoppas det räcker med den film jag la upp när hon gick efter mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma & Amanda

Två tjejer som siktar mot Dressyren.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela